Vladislav Vilímec je stálým klavírním partnerem Miroslava Vilímce, ačkoliv své povolání směřoval do jiné oblasti - působil jako poslanec v Parlamentu České republiky, v poslední době jako senátor. Klavíru se ale intenzivně věnuje a jeho snad nejdůležitějším počinem bylo nastudování velmi obtížných klavírních doprovodných partů ke všem 6 rozsáhlým houslovým koncertům Jana Kubelíka.

Miroslav Vilímec je dlouholetým koncertním mistrem České filharmonie, tuto činnost vykonával téměř 25 let. Kromě stálého angažmá v České filharmonii, které stále pokračuje, se Miroslav Vilímec intenzivně věnoval i sólistické činnosti. Nejvíce se tato spolupráce týkala jeho mateřského orchestru, se kterým zahrál např. Koncert B dur Jana Kubelíka pod taktovkou Václava Neumanna a za osobní přítomnosti Rafaela Kubelíka v sále.

Absolvoval konzervatoř v Českých Budějovicích (klavírní třída Magdy Štajnochrové) a v Praze (kompoziční třída Jiřího Gemrota). Ve studiu klavíru pokračoval u prof. Jana Jiraského na JAMU v Brně, kde je nyní posluchačem doktorského studijního programu. Dále se vzdělával na mistrovských kurzech u prof. Markuse Schirmera. Věnuje se také komorní hře, spolupracoval např. s Graffovým kvartetem nebo s Janáček Ensemble.

Michal Mašek je český klavírista, umělecký manager, producent, organizátor hudebního života a majitel agentury Morpheus Art. Jeho texty publikovaly renomovaná periodika a festivaly, v minulosti připravil pořady pro rozhlas a televizi, realizoval rozsáhlý a evropskou unií podpoření projekt KOPT – Kultura a umění od první třídy, který seznamoval a zapojil nejmenší školáky do divadelních her z příběhů české historie.

Zuzana Nešporková patří k nejvýraznějším tuzemským zobcovým flétnistkám svojí generace. Po maturitě na Janáčkově konzervatoři v Ostravě ve třídě Jana Kvapila pokračuje v současné době ve studiu na vídeňské Musik und Kunst Universität podvedením Sheng-Fang Chiu a Michaela Posche. Je aktivní členkou několika komorních těles, s Duem Lieve mj. koncertovala v Číně a získala zvláštní ocenění poroty na jedné z nejvýznamnějších flétnových soutěží Open Recorder Days Amsterdam.

Ondřej Hanuš je zobcový flétnista a hráč na japonskou flétnu šakuhači. Po středoškolských studiích ve třídě Jana Kvapila na Janáčkově konzervatoři a Gymnáziu v Ostravě byl přijat na Conservatoire National Supérieur de Musique et Danse v Lyonu, kde ve třídě Pierra Hamona vystudoval bakalářský i magisterský program Stará hudba – zobcová flétna.

Jan Kvapil studoval hru na zobcovou flétnu na Royal Academy of Music v Londýně u P. Holtslaga a na konzervatoři v rakouském Linci u C. van Heerden, svá studia završil získáním pedagogického diplomu Licenciate of the Royal Schools of Music (Londýn, 2001). V roce 2011 dokončil doktorské studium na Univerzitě Palackého v Olomouci a získal akademický titul Ph.D.

Houslista a pedagog Alexander Shonert se narodil na Sibiři. Od roku 1999 žije a pracuje v Praze. V roce 2010 získal české občanství za přínos české kultuře. Alexander Shonert vystupuje jako houslový sólista po celé Evropě: Španělsko (Valencie - Palau de la Música de València Barcelona, Malaga, Marbella), Německo (Berlín, Drážďany, Lipsko, Brémy), Rakousko (Vídeň, Linec), Švýcarsko (Winterthur, Ženeva), Francie (Grenoble), Izrael (Tel Aviv), Belgie (Brusel), Česká republika ( Katedrala sv. Víta v Praze, Rudolfinum, kostel Šimona a Judy, Brno, Divadlo Antonína Dvořáka Ostrava), Rusko (Moskva, Novosibirsk - koncertní sál Novosibirské filharmonie,Kazaň- koncertní sál Krk piramida, Slovensko (Bratislava, Košice - koncertní sál Státní filharmonie) a Spojené státy (Milwaukee, Washington, Bloomington, Chicago) atd.

Lukáš Sommer je český koncertní kytarista, aranžér a přední osobnost mladé skladatelské generace. Absolvoval studia hry na kytaru a kompozice na Konzervatoři v Českých Budějovicích, Pražské konzervatoři a HAMU. Je autorem unikátního kytarového recitálu, který zahrnuje přes 30 opusů a je přirovnáván k časosběrnému dokumentu. Jako kytarista pravidelně koncertuje u České republice i v zahraničí.

Josef Bárta se narodil v roce 2008 v Praze, na violoncello začal hrát v šesti letech pod vedením Kateřiny Hroníkové, poté studoval u svého otce Jiřího Bárty a v součastnosti je v studentem prvního ročníku na Pražské konzervatoři ve třídě Petra Nouzovského. Dvakrát získal první cenu na Mezinárodní soutěži Jana Vychitila. Vystupuje v recitálech za doprovodu klavíru a v komorní formaci dvou violoncell se svým otcem.